tisdag 18 februari 2014

Influensa vecka

Sicken tradig vecka; infekterad, sjuk, självömkande, trött och allmänt tråkig. Hur kan man mera sammanfatta en influensavecka? Sven sa att jag måste vara allvarligt sjuk när jag kan tillbringa dag efter dag med att slö ligga i soffan och glo på OS ur fransk vinkling hmmm! Men jag har faktiskt fått njuta av de svenska framgångarna också.
Fast när jag nu passerar sju dagar så är det duktigt irriterande, så som en protest bestämde jag mig för att baka de goda vaniljbullarna från Sälenreceptet med hjälp av gott rosévin. Fy attan vad goda de är!
Åt två och sen fort ner i frysen med resten. Nyfikna på receptet?????
Va sjuk och ha ansvar föt tre aktiva hundar är heller ingen höjdare(Jenny har varit på sin utbildn i Sverige) men vi klarade det också. Dessutom har de varit fina sjukvårdare. De har supportat fint i soffan
I går var jag iaf iväg på en dagskurs med Bichon Frisé, mycket intressant och lärorikt.
solig dag i trädgàrden

Väl utförd kurs

Nedan mina sjukkompisar!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar