tisdag 9 februari 2010

Regnig dag, bara grått

Idag har det varit en riktigt fransk regning dag och det beyder att man inte går ut om man inte är nödd och tvungen. Inte ens hundarna, så då förstår ni.
Alltså blev det ingen dressyrlektion, vilket är trist, behöver träna mina dressyrprogram.
Ja,ja då får man göra nyttiga saker inomhus så först fick jag igång skrivaren igen efter datorhaveriet, ringde en del samtal och laddade hem musik till min RLM....och sen gjorde jag nåt som jag nästan inte trodde skulle hända. Har nämligen tre rejäla kartonger med foton sedan 1985 och framåt, jo, det är sant. Allt åkte fram och sen har jag suttit där, sorterat, tittat, bestämt rätt datum, kasserat och satt in i album. Jag kom fram till 1995 och nu orkar jag inte mer men 10 år var inte illa. Resten ligger på köksbordet så jag kommer inte undan.
Och vet ni att det regnar fortfarande, men man får se det positivt, vi slipper skotta!

2 kommentarer:

  1. Tänk att vi utförde samma arbetsmoment i förra veckan, men jag hade bara 2005 - 2009, så jag blev klar. Vilket är ditt köksbord????? Mig veterligen hade Ni inget bord i köket. Här får vi fortsätta att skotta, kom lite mer snö natten till i lördags. Men jag föredrar snö framför snö och rusk.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Skall vara regn och rusk naturligtvis!
    God natt!
    Kerstin

    SvaraRadera