tisdag 20 maj 2014

Franskt skitväder

Sicket väder igår, det störtregnade och blåste som bara den med vindbyar upp till 70 km/tim. Det blev definitivt ingen hundträning, valde att stanna inomhus. Därför fick jag äntligen gjort deklarationerna och sorterat papper så nu ser man skrivbordet igen.
Det är kanske därför det kallas hundväder för inte ens dom går ut i onödan.
Iaf så köpte jag tyg till ett par sommarklänningar så jag roar mig med det tills det blir bättre väder.
I söndags däremot hade vi strålande fint och hela dagen användes till trädgården och trädgårdslandet..
Vi möblerade om lite också eftersom så här på försommaren siite vi mest uppe vid huset och det blev jättebra, glömde dock ta foto och idag gör jag det inte, grått o trist.
Jenny fick klättra upp på långa stegen och såga ner grenar för de hängde in i en av palmerna.
Det.blev en en bra dag med mycket gjort och nu vattnas det också uppifrån.


2 kommentarer:

  1. Busväder som här då men idag ser d bättre ut. Du får lägga upp bilder på klänningarna sen.

    SvaraRadera