fredag 6 november 2009

Fortsättning

Jag måste ju faktiskt berätta att vi faktiskt med posten igår fick våra papper till fransk sjukvård och idag kom papper att vi var välkomna att besiktiga vårt släp, vilket förhoppningsvis betyder att den blir registrerad här. Undrens tid är inte förbi!!!!



Samtidigt passar jag på att visa lite fina bilder som jag fick av Lisbeth efter att hon varit här







Bild 1; gata i Aigues Mortes; Bild 2, enbit av vår trädgård; Bild 3. fontänen på Place de la Comedie



Vi ser nu fram emot en veckas besök av familjen Kerrén minus mamma Lotta som måste stanna hemma och arbeta. Det ska bli härligt med lite barn barn i huset.


Sen hoppas jag kunna referera från en lyckad dressyrtävling. Efter den åker jag förresten till Rodez tillsammans med Natalie för att träna dressyrformen ytterligare i 3 dagar.


Och vet ni att sen är det den 23 november vilket betyder hög tid att packa och planera för en dryg månad i Sverige. Nu känns 5 veckor i Sverige som en ganska lång period, men jag vet hur fort tiden rinner och hur många man vill träffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar